ZADEL.si je spletni servis, ki omogoča enostavno izvedbo nagradne igre z močno povezavo z obstoječimi socialnimi profili, ki jih upravlja ZADEL.si. Koncept oglaševanja ZADEL.si je na videz preprost, pa vendar vsebuje več unikatnih rešitev, ki optimizirajo rezultate glede na vložena sredstva. Akcije so lahko optimizirane na pridobivanje novih strank, utrjevanju blagovne znamke, povečevanju lojalnosti obstoječih strank in še mnogo več. Za tiste, ki naše usluge uporabljate prvič, imamo pripravljene posebne vstopne ponudbe.
Trenutno je ocenjena vrednost kontakta, ki ne izključuje nakupa ali uporabe določenega produkta ali storitve in ki je privolil v zahtevana obveščanja skladno z GDPR v Evropi ocenjen na 3,15€ po kontaktu. Kar naj bi po računovodskih standardih štelo v osnovna sredstva podjetja. Pa še nismo prišli do tja. Če torej v akciji, za katero smo plačali 100€, pridobimo vsaj 30 kontaktov s privolitvami, je računica v redu. Če imetniki osebnih podatkov razumejo, da so njihovi osebni podatki vredni vsakokrat 3,15€, potem je jasno, da morajo za svoje osebne podatke nekaj dobiti. Če ne drugega vsaj možnost, da sodelujejo v nagradni igri in občasno tudi zadenejo. Na drugi strani pa morajo podjetja za to plačati, saj strošek oglaševanja pri mnogih storitvah, kot tudi produktih predstavlja daleč največji del stroškov in je daj-dam način, kot ga ponuja ZADEL.si, nekako srednja pot, po kateri dajem, zato, da dobim. Kar velja za oba. Oglaševalca in potencialnega kupca.